Založ si blog

Moja valentínska nevera

Myslím, že malá nevera aspoň raz zastihne asi každého. Aj mne sa to stalo a práve na Valentína. Na moju obhajobu musím povedať, že to bola vec vykonaná čisto z rozumu – verím, že každý racionálne uvažujúci človek by sa v mojej situácii zachoval úplne rovnako. A navyše, podvedená strana si za to môže sama, takže svoju neveru vôbec neľutujem…

Dobre, nebudem už ďalej naťahovať a idem k detailom a vysvetleniu. Ide o zmenu mobilného operátora z kategórie „špekulatívna“. Služby môjho mobilného operátora využívame s manželkou už dlhší čas a až na malé nedostatky sme s ním spokojní. Jediný problém bol v tom, že naše SIM karty boli registrované na 2 rôzne mená a z dôvodov, ktoré tu nechcem rozvádzať som nemohol platiť obe faktúry inkasom z nášho spoločného účtu. Svoju faktúru uhrádzam inkasom (čo je veľmi pohodlné) a manželkinu som musel uhrádzať príkazom z internetbankingu. Tento spôsob je zdĺhavejší a môže sa stať, že na úhradu platby ľahko zabudnem. Mobilný operátor mi v rámci snahy vyriešiť môj problém ponúkol možnosť preregistrovať manželkinu SIM kartu na moje meno. Potom by úhrada faktúr bola možná automaticky inkasom aj na druhej karte. Ale… (ako vždy) malo to jeden háčik. Musel by som zaplatiť poplatok 10€, čo som odmietol čisto z principiálneho hľadiska.

Dnes som ale zistil, môj operátor ponúka za prenos čísla bonus 150€. Okamžite som volal na infolinku môjho, aj konkurenčného operátora a po zistení podrobností som utekal do predajne konkurencie. Tam som si kúpil SIM kartu na dobíjanie kreditu, ktorú som samozrejme registroval na svoje meno. Z tejto predajne som mal len pár krokov k vlastnému poskytovateľovi telefónnych služieb. Pracovníčka bola veľmi milá a ochotná. Povedal som jej, že si chcem preniesť číslo od konkurencie. S ničím nebol problém a za pár minút som už mal aj druhú SIM-ku v ruke. K tomu malý bonus: účet za telefonovanie sa pričlení do mojich pravidelných faktúr a úhrady pôjdu inkasom, čo som chcel docieliť už dlho predtým. A teraz tá lepšia správa, nezaplatím ja operátorovi 10€, ale vlastne on mne 150€. Cena za to je iba zmena manželkinho čísla.

Týmto príspevkom chcem poukázať najmä na obchodné praktiky mnohých podnikateľských subjektov. Všetci sa naháňajú iba za novými zákazníkmi, ale keď ich získajú, nemajú snahu čokoľvek s nimi riešiť. Hlavne, že platia. Takto vznikajú kadejaké marketingové akcie, až to zájde do bodu, že to prekombinujú a stratí sa akákoľvek logika. Ľudia, aj keď mnohí žijúci v matrixe (viď. môj blog „Najväčšia sociálna sieť„), si nakoniec uvedomia, že systém má medzery a s radosťou ich využijú. Drahý marketingový plán tak vyjde navnivoč.

Na záver by som chcel našim podnikavcom odkázať, aby viac počúvali svojich zákazníkov a v čo najväčšej miere sa snažili s nimi vybudovať dôverný vzťah. Naháňanie sa za bezduchými číslami a štatistikami predajnosti raz praskne, ako toť nedávno hypotekárna bublina. A to (im) neprinesie nič dobré.

Ja som, ja chcem, ja mám

24.02.2013

Základná príčina ľudskej bolesti a utrpenia. JA. EGO. Ja som Od nepamäti sa ľudia boja smrti, pretože oni sú, existujú a onedlho už nebudú. Táto myšlienka ich desí. Nejde ani tak o strach zo samotnej smrti – psychologického a biologického procesu, ktorý nie je možné zvrátiť. Ide skôr o uvedomenie si, že príde čas, kedy sa naša prítomnosť na tejto planéte [...]

Je realita naozaj taká reálna?

17.02.2013

Jedena z mojich starších úvah… Opäť som mal slabšiu chvíľku a opäť som sa ponoril do svojich myšlienkových pochodov… Tentokrát to spôsobil jeden zaujímavý filmík, ktorý som prednedávnom videl a môžem vám ho len odporučiť. Volal sa „Čista duša“. Bol o geniálnom matematikovi, ktorý trpel vážnou schizofréniou, ale aj napriek tomu sa mu podarilo [...]

Najväčšia sociálna sieť

13.02.2013

Počul som mnoho rečí o škodlivosti sociálnych sietí, o potrebe obmedziť čas strávený online, alebo dokonca o tom, ako sa dá plnohodnotne žiť aj bez aktívneho konta. Minimálne s posledným tvrdením si dovolím v maximálnej miere nesúhlasiť. Väčšine ľudí teraz asi preblysne hlavou myšlienka Facebook a otázka, či sa niekto môže naozaj vážne pohrávať s myšlienkou o [...]

Budmerický kaštieľ

Chce ministerka Šimkovičová kúpiť kaštieľ v Budmericiach? Rezort kultúry to popiera

18.04.2024 16:20

Rezort kultúry sa ohradzuje voči lživým tvrdeniam o kaštieli v Budmericiach.

kvety, mráz, ľad, jabloň

Meteorológovia varujú pred snehom a mrazmi, môžu poškodiť úrodu

18.04.2024 16:08

Výstrahu vydali vo štvrtok aj českí experti.

Mŕtvy v banke

O pôžičku v banke "žiadal" mŕtvy. Podpíš to, strýko! vyzývala ho neter

18.04.2024 16:00

Banku v Brazílii navštívil nezvyčajný zákazník. Sedel na invalidnom vozíku, nehovoril, padala mu hlava, ale jeho neter tvrdila, že strýko si chce zobrať pôžičku.

Zuzana Čaputová / Aurel Sabó / Jaroslav Krám / Juraj Štefanka /

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

piaggio

nápady, myšlienky, postrehy a tak ďalej...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 7892x
Priemerná čítanosť článkov: 1973x

Autor blogu

Kategórie

Archív